Register with EXMarkets

Register with EXMarkets
THE EXCELLENT BROKER FOREX

Friday, April 29, 2011

Gathering @SP(Seberang Perai ok!)haha...

Assalammulaikum.

salam ukhwah daripada NAMI.hehe.....nama baru yang diilhamkan oleh kawan2 kita daripada KBU.ok kawan-kawan KBU, sory lambat plk update untuk entry kali nie cuz bz ngn study!!nk xm katakan...haha...tapi penghuni tetap dan setia sentiasa ada dalam bilik NAMI bila tiba musim exam. nk tau sapa? JOM terjah sini.................hangpa kenaikan dia...haha...

berbalik kepada entry nie, xctly nami xplan pon nk g sne..sje jer msuk line dlm KBU.tetibe plk de membe2 KBU mentioned pasai lawatan sambil belajar...kt MN???depa mai ajaq cheq p sna.da lma sembang baru tau depa ajak men bowling kt SP.haha.....pe pon mmg hapy go lucky la cuz ktorg pg tue de exam.klo ikot kn ktorg de lg exam ari jumaat...so discuss2 ngn mr. straw dia kata jadi. pa lagi.terbang la p sana...ni la aksi2 comel yg sempat dorg posing:::


tengok la sendiri.haha.


beratur menunggu aiskrem BLOG?


2 org jer laki.mmg sah da pupus.haha





CIK ERIN,FARHANA,ONIE,ERIKA



tgn sapa ntah yg xdiundang.hehe


tengah bersidang.haha


antara jejaka2 pilihan dan encem.wow!saham nek kot.haha



PEACE!!!hehe



ni lah orang yang baik hati.thanks kepada Mikro Kokus



che ain and naim serta Mr Straw




mikro kokus sedang memandang sesuatu.apakah????




sampai licin cik Erin mkn!!huhu





lastly cik erika.korg tgk jer la yeah.huhu


finally, cite da abs.so kita jumpe lg di masa akan datang dengan izinNya. insyallah semoga setiap pertemuan akan mendatangkan berkat kerana pertalian yang wujud dapat mengeratkan silaturrahim sesama umat Islam. sebelum mengundur diri mari lah sama-sama kita menghayati sepotong ayat nie....Allah SWT berfirman yang bermaksud: “Sembahlah Allah dan janganlah kamu sekalian mempersekutukan dengan sesuatu. Dan berbuat baiklah kepada ibu bapa, kaum kerabat, anak-anak yatim, orang-orang miskin, jiran tetangga yang dekat dan jiran tetangga yang jauh, teman sejawat, ibnu sabil dan hamba sahaya”. (Surah An-Nisa’ : Ayat 36)

sekian time kaceh....wasalam.

6 komen:

mikro_kokus said...

Tu diaaa aihhh... :)
Alhamdulillah...Ada rezeki lebih sikit... kita kongsi la sama2 ^_^ Nanti2 rezeki rakan2 lain puulak...InsyaALLAH....

Salimah Ismail said...

wah. tak tahu pun ada gathering. haha.stay penang gak :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

amboi2....

sakan nowh...

Erin Azizan said...

nami!! nami!!

fRaMe+LenSeS said...

beshnya depa.. :D jelesh2..

Erin Azizan said...

abg nadh jgn jeles naa hehe ahad ni km gath lagi..lalalala

Post a Comment